ایلیا جونم ایلیا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ایلیا هدیه ای به مامان وبابا

ایلیا کوچولو من مرد شده

1393/5/27 1:22
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی من.این دفعه یه کم دیر اومدمخجالت

ایلیا من دیگه مرد شدی عزیزم.بعد از1سال و7ماه و20 روز از چهارشنبه15مرداد1393 ساعت2نیمه شب دیگه شیر نخوردی.و الان 11روزه دیگه شیر نمیخوری پسرم.غمگین

این غم انگیزترین اتفاق بچه داریهدلشکستهغمگینگریهغمناک.پا به پات گریه کردم.3شب اول خییییلی اذیت شدی یه شب که از ساعت2تا5بیدار بودی ونمیخوابیدیگریهغمناک.چون اون وقتها خیلی شبها بیدار میشدی واسه شیر خوردن وترک این عادت اونم یه شبه خیلی برات سخت بود.توی اون مدت خونه مامانی بودیم وبه خاطرهمین کمتر اذیت شدی.

حالا شبها خیلی خوب وراحت میخوابی.غذا خوردنت هم بهتر شده.اون وقتها واسه خوابیدن حتتتتتما باید شیر میخوردی ولی حالا نه دوست داری واست لالایی بخونم نه روی پاهام میخوابی نه توی بغل .....هیچی فقط دوستداری سرجات اروم دراز بکشی ومنم پیشت بخوابم همین زود وراحت هم خوابت میبره.خواب

اولش خییییییلی عذاب وجدان داشتم وگریه میکردم اما این کار به نفع خودت بود عزیز مامانمحبت

پسندها (1)

نظرات (3)

افسانه جون مامان افاق کوچولو
27 مرداد 93 3:51
ممکنه به دخمل کوچولو من امتیاز کامل عالی رو بدی ممنون میشم http://okno.ir/index.php?route=information/pictures10
شهاب کوچولو
27 مرداد 93 9:48
وبلاگ زیبایی داری. به ما هم سربزن. اگه دوست داشتی منو لینک کن تا با هم دوست بشیم.
عمهــــ جــــونیــــــ
29 مرداد 93 12:11
آخی.... دیگه مرد شدی عمه جونی