ایلیا جونم ایلیا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ایلیا هدیه ای به مامان وبابا

به به..........

1393/6/6 0:15
نویسنده : مامانی
446 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی دیگه واقعا بدون شرح چون حرفی واسه گفتن نداره مامان ایلیاخجالت

                    

بریم سراغ ماشین خودمون نخواستیم اصلاباباجان

                   

خب چچرا ادم رو شرمنده میکنید همش بازش نکردم که..........ای باباخجالت

                   

بابا ما بگیم ببخشید مارو ول میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاکی

                  

محبتبغلقررررررررررربونت برم پسرقشنگم.

 

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله عاطفه
7 شهریور 93 18:42
چهره ات زیباتر و آرامتر از هر زمان... با آن لبخند همیشگی... در آغوش میکشم تو را... اما طنین صدای نفسهایت را نمیشنوم... بیتابم...عشق ماندگارم، کاش عکست نفس میکشید... واسه تو نوشتم.خوبه؟نه میدونم ضایع ست
مامانی
پاسخ
واقعا زیبا بود.این هنررتو رو نکرده بودی بلا.قشنگ بود
خاله عاطفه
11 شهریور 93 11:17
استقبال نمیشه آخه فدات شم چه میدونم شاید اسمش هنر نیست میدونم ضایع ست پس هندونه نذار زیر بغلم.چون واسه تو نوشته بودم برات نوشتمش بخونی
مامانی
پاسخ
من بی تعارف گفتم اخه نیست خودم اهل هنرررررررررررررم.تشخیص میدم زیبا بود.مرسی.
خاله عاطفه
16 شهریور 93 11:14
ا وا تشخیص دادی توام؟؟؟؟؟!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ
سید
16 شهریور 93 22:26
موفق باشید
مامان مهیار
18 شهریور 93 16:01
سلام مامان ایلیا ایلیا کوچولو چطوره خوبه؟میخواستم دعوتتون کنم به وب اقا مهیار هم سر بزنید منتظر حضورت هستم