ایلیا جونم ایلیا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ایلیا هدیه ای به مامان وبابا

ایلیا جون وبابای مهربونش

1392/11/20 0:27
نویسنده : مامانی
104 بازدید
اشتراک گذاری

خب بریم سراغ بابای مهربون پسرگلمتشویق.شیرمرد من بابایی انققققققققققققققققد شما رو دوست داره که نگو.همش به فکر غذاخوردنته.وقتی ازسرکارمیاداگه ناهارتو نخورده باشی خودش بهت غذاتو میدهچشمک.همش به فکرشربتهای ویتامین شماست دایم یادم میاره :

شربتهاشو دادی؟

روش پتو انداختی؟

اینجاسردش نشه؟نگران

اونجاگرمش نشه؟نگرانهرروززنگ میزنه صبحانشو خورد؟(تازه امشب برات تخم بلدرچین خریده دیگه منو میکشه انقدبپرسه که نگو)

ناهارشوخوب خورد؟

شیرموزشو بهش دادی؟

موزخورده؟

.

.

.وااااااااااایاگه بخوام بهت بگم عزیزم سرسام میگیری.حتی به تعویض پوشکت هم حساسه.خلاصه کشته مارو بااین موش کوچولوش.دایم هم شونه توی دستاشه وموهاتو شونه میکنه میگه من به تمیزی ومرتب بودن پسرم حساسم.بغل

خللاصه خیلی هواتو داره.گفتم تا یادت باشه بابا خیلی برامون زحمت میکشه وحواسش خیلی به من وشما هست.بزرگ که شدی بیشترقدرشو بدون ماه من.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)