ایلیا جونم ایلیا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ایلیا هدیه ای به مامان وبابا

هفته ای که گذشت...

1393/1/20 0:53
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.قربونت برم که الان توی خواب نازی عزیزم.ماچ

البته این هفته هنوز تموم نشده.دیروز سه ششنبه19فروردین 93 بود.این اولین هفته بعد از تعطیلاته که اصصصصصلا برامون خوب نبودناراحت.شما همش بخاطر دندونت درد میکشی تازه سرما هم خوردیافسوسدیروز با بابا بردیمت دکتر و یه عالمه بهت دارو داد.امروز هم من رفتم دکتر وسرم زدم.اخه منم سرما خوردم وچون شما اصصصصصلا غذا نمیخوری وفففففففقط شیر میخوری دیگه امروز حسابی منو از پا در اوردی وبیحال شدم.همش هم دوستداری بغلم باشی واجازه نمیدی تکون بخورمناراحت.وابستگیت به من هر روز بیشتر وبیشتر میشه عزیزم.چون خودم هم مریضم یییییییه کم برام مشکله.تازه با این اثباب کشی و این وضع خونه......تو هم دیگه خسته شدی از این وضعیت.واسه اینم برات ناراحتم عزیزدلم.ناراحتهم بخاطر دندوناته هم بخاطر سرماخوردگیتافسوسخداکنه زودتر حال دوتامون خوب شه چون شرایط ووووووووواقعا برام سخت شده این چند روزافسوس.اگه تو زودتر خوب بشی منم خوب میشم خوشگل من.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)