ایلیا جونم ایلیا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ایلیا هدیه ای به مامان وبابا

دلنوشته مامان برای پسرش

1393/1/21 0:21
نویسنده : مامانی
130 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   

 

                                     اسمانم با توست

                                     ابر وبارانم باش

 

 

                                      وزمینم عاشق

                                        عاشقی هایم باش

 

 

                                        اسمانت بامن

                                         مامنت خواهم بود

 

 

                                         من زمینت هستم

                                         عاشقت خواهم بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale Atefe
22 فروردین 93 21:14
بودنت هدیه ای ست برای دل کوچکم آرزویم شادی دل دریایی توست . . . .................................................................................... اینم یه آرزو واسه عشق خاله ایلیای من دوست دارم...
مامانی
پاسخ
اینم دعای ایلیا جون واسه خاله جونش: دعایت میکنم خوشبخت باشی توهم تنها برای خود دعا کن الهی گل کند در اسمانها خلوص غنچه سرخ دعایت